Operator (call center)

Çağrı Mərkəzi Tam gün Son müraciət: Davam edir Maaş: Müsahibə əsasında

Vakansiya: Operator (call center)

Tələblər:

·   Təhsil: orta-ixtisas / ali;

·   İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 1-2 il;

·   Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlis danışmaq/yazmaq; rus və ya ingilis dillərindən birində fikrini sərbəst ifadə etmək bacarığı;

·   Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;

·   Kollektivdə işləmək bacarığı;

·   Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqları.

 

Əsas vəzifələr:

·   Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;

·   Kompüterdə zənglərin qeydiyyatını aparmaq;

·   Şirkətin məhsulları haqqında tam məlumatlı olmalı;

·   Müştərilərin verdiyi sualların dolğun və ətraflı şəkildə cavablandırılması;

·   zəng mərkəzinə gələn təkliflərin və şikayətlərin qəbul edilməsi;

 

İş şəraiti:

·  AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;

·  Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;

·  Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;

·  Karyera yüksəlişi imkanı;

·  Ödənişsiz təlimlər;

Tərəddüd etməyin, indi müraciət et.