Operator (call center)
Vakansiya: Operator (call center)
Tələblər:
· Təhsil: orta-ixtisas / ali;
· İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 1-2 il;
· Dil biliyi : Azərbaycan dilində səlis danışmaq/yazmaq; rus və ya ingilis dillərindən birində fikrini sərbəst ifadə etmək bacarığı;
· Kompüter biliyi: Microsoft Office (xüsusən Word və Excel) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
· Kollektivdə işləmək bacarığı;
· Yüksək ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqları.
Əsas vəzifələr:
· Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
· Kompüterdə zənglərin qeydiyyatını aparmaq;
· Şirkətin məhsulları haqqında tam məlumatlı olmalı;
· Müştərilərin verdiyi sualların dolğun və ətraflı şəkildə cavablandırılması;
· zəng mərkəzinə gələn təkliflərin və şikayətlərin qəbul edilməsi;
İş şəraiti:
· AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
· Həftədə 6 iş günü, 1 gün istirahət;
· Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir;
· Karyera yüksəlişi imkanı;
· Ödənişsiz təlimlər;
Tərəddüd etməyin, indi müraciət et.